Informuję, że Ministerstwo Klimatu i Środowiska dnia 18 stycznia 2024 r. opublikowało wzór wniosku o wypłatę dodatku osłonowego. Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:
1. elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP: /OPS_Stepnica/SkrytkaESP
2. tradycyjnie (w wersji papierowej) w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy, ul. Bolesława Krzywoustego 41a od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:30 do 15:30.
Formularz wniosku o wypłatę dodatku osłonowego można otrzymać w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy oraz pobrać na stronie internetowej Ośrodka w zakładce „Dodatki” a następnie w zakładce „Dodatek osłonowy”.
Należy pamiętać o prawidłowym wypełnieniu druku wniosku oraz wpisaniu adresu poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana informacja o przyznaniu dodatku osłonowego.
Przyznanie dodatku osłonowego nie wymaga wydania decyzji administracyjnej. Informacja o przyznaniu dodatku osłonowego będzie przekazywana na wskazany przez wnioskodawcę adres poczty elektronicznej. Odmowa przyznania dodatku osłonowego, uchylenie lub zmiana prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku osłonowego wymagają wydania decyzji.
Dodatek osłonowy będzie wypłacany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stepnicy po otrzymaniu dotacji z budżetu państwa.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Ośrodka, Panią Barbarą Kleszcz tel. 91 881 58 45 w godzinach od 7:30 do 15:30.
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego
Jarosław Gruszczyński
Dyrektor
Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stepnicy